ایا تا کنون در جلسه مشاوره سئو یک نمونه بریف تبلیغاتی دیده اید؟ بریف تبلیغاتی چیست و چه ویژگی هایی دارد با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید:
بریفِ خلاقانه به عنوان یک نقشه راه عمل میکند و به افراد کمک میکند تا پروژه را از ایدهپردازی تا تکمیل، اصولی و هدفمند پیش ببرند. در واقع، داشتن بریف کمک میکند تا محدوده پروژه، جدول زمانبندی، ذینفعان و هدف پروژه را به صورت شفاف مشخص کنید. بریف خلاقانه تنها منبع واقعی برای تمام افرادی است که روی یک پروژه کار میکنند. اگر در حین پروژه سوالی پیش آید و یا کسی با نقشی که دارد به مشکل بخورد، بریف میتواند به این ابهامات پاسخ دهد و این موانع را از سر راه پروژه بردارد.
اگر در مورد فرم بریف تبلیغاتی نیاز به اطلاعات دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید. فرم بریف همان دستور کار تبلیغات به صورت خلاصه است. با استفاده از فرم بریف در زمان بسیار کوتاهی اطلاعات مفیدی را از کارفرما دریافت کنیم. همچنین این اطلاعات به اندازهای جامع هستند که با کمک آن، سایر اعضای تیم تبلیغاتی از قبیل کارشناس استراتژی، تیم خلاقیت و نوآوری، کپی رایترها، مدیران هنری و گرافیستها با بهرهمندی از آن بتوانند کار خود را آغاز کنند.
اشنایی با نمونه فرم بریف تبلیغاتی محصول
برای سایت های وردپرسی که در انها از ووکامرس بهره برده شده استفاده از بریف تبلیغاتی بسیار مفید خواهد بود.
سازمان و برند
بررسی اجمالی: کارکنان، مشخصات جغرافیایی و…
شخصیت برند
عبارت جایگاه برند: این برند به فرض اجرای برنامه هایش میخواهد چگونه شناخته شود؟
چشم انداز و ماموریت
خصایص ذاتی و تاریخچه
بازار
خالصه های از تاریخچه بازار:
آیا روند خاصی در بازار در جریان است که برروی برند اثرگذار باشد؟
جغرافیا
مناطق یا قلمروهای کلیدی که مخاطب ما خواهند بود؟
آیا ویژگی های جغرافیایی خاصی که در بازار هدف ما اثرگذار باشد، وجود دارد؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر با بهره مندی از پرسنلی متخصص در زمینه طراحی استراتژی تبلیغاتی، طراحی سایت، سئو وبسایت، مدیریت سوشال و سایت و … در خدمت شما عزیزان است.