قرص استرس کالم و ویژگی های آن را بشناسیم

آخرین مقالات
آنچه در این مقاله می خوانید
قرص استرس کالم و ویژگی های آن را بشناسیم
آنچه در این مقاله می خوانید
قرص استرس کالم و ویژگی های آن را بشناسیم

قرص استرس کالم یک فرآورده کاملا گیاهی می باشد که در کمک به کنترل استرس و اضطراب موثر است. از آنجا که بالاتر رفتن سطح استرس و اضطراب از حد طبیعی، می تواند بر روی روند به خواب رفتن تاثیر بگذارد، قرص استرس کالم با داشتن ترکیبات گیاهی موثر، نه تنها در رفع اختلالات خواب و بهبود کیفیت آن موثر بوده، بلکه به علت برخی ویتامین های گروه B موجود در آن از احساس خواب آلودگی و خستگی صبحگاهی نیز جلوگیری می کند. این موضوع را در نظر داشته باشید که بهتر است که قرص استرس کالم ناتیریس که به عنوان یک آرامبخش طبیعی، در کمک به کاهش اضطراب و رفع اختلالات خواب موثر می باشد، همراه کپسول فیفول پلاس اینترافارم مصرف شود.

ترکیبات قرص استرس کالم

ترکیبات قرص استرس کالم

برخی ترکیبات قرص استرس کالم به این شرح است:

گل ساعتی: از متداول ترین آرام بخش های گیاهی می باشد که ترکیبات بیولوژیکی فعال موجود در آن در کاهش اضطراب و بی‌قراری، بهبود اختلالات خواب، کمک به بهبود اختلالات گوارشی با منشا عصبی و افسردگی موثر می باشد.

بابونه: یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی شناخته شده توسط انسان است که علاوه بر استفاده از آن در محصولات موضعی (به منظور کاهش التهابات پوستی، تسریع روند بازسازی پوست و بهبود زخم و سوختگی، ضد عفونی کننده پوست و از بین برنده ی اگزما و آکنه) جهت کمک به کنترل اضطراب و اختلال خواب به صورت خوراکی نیز استفاده می‌گردد.

ریشه سنبل الطیب: گیاه سنبل الطیب یا علف گربه، علاوه بر اثرات اثبات شده آن در درمان بی‌قراری، اضطراب و تحریک پذیری عصبی، در بهبود کیفیت خواب، کوتاه کردن زمان به خواب رفتن در شب، کاهش بیدار شدن در شب و عدم خواب آلودگی یا اختلال در عملکرد در روز بعد نیز موثر می باشد.

رازک: گیاه رازک دارای اثرات بارز آرامبخش با ممانعت از تحریک پذیری بیش از حد و برافروختگی، کمک به بهبود اختلالات خلقی مانند کاهش اضطراب و بی‌قراری و رفع بی‌خوابی و سایر اختلالات خواب می باشد.

ویژگی‌های قرص استرس کالم ناتیریس

• انرژی‌زا
• آرام بخش
• ضد تشنج
• ایجاد حس شادابی
• رفع اختلالات خواب
• رفع دردهای سیاتیک
• ایجاد تعادل در سیستم عصبی
• برطرف‌کننده بی‌نظمی‌های عصبی و هورمونی در دوران بلوغ و یائسگی

ما در لایف استایل انواع نکات سلامتی و زندگی با کیفیت تر را در اختیار شما قرار می دهیم.

اشتراک گذاری:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *